KARPIOWY KONIEC ROKU 
Udana jesienna zasiadka Teamu CarpTravel gdzie udało się złowić piękne ryby w tym dorodnego karpia pełnołuskiego 18,200 kg na żwirowni Strefa Ciszy w Spalonej. Przynętą jaką był bałwanek Krab Japoński i Kałamarnica Profess, sprawdził się na wielu już wodach...czytaj więcej 
JESIENNE NOCKA - NOWA WODA 
Późna jesień dla wielu wędkarzy to już koniec sezonu, chowają swój cały sprzęt w pokrowce, odkładają na dno szafy i czekają na pierwsze wiosenne promienie słońca. Ja jednak należę do grona karpiarzy, dla których taki okres to dopiero połowa sezonu. Dla mnie złocące się liście na drzewach i pierwsze przymrozki zwiastują najlepsze zasiadki! ...czytaj więcej

III ZAWODY TOWARZYSKIE Puchar CarpTravel 2017
Zawody już trzeci rok z rzędu odbyły się na żwirowni w miejscowości Spalona niedaleko Legnicy, woda trudna ale z pięknymi rybami. Wszystkim zawodnikom dziękujemy za bardzo pozytywną atmosferę zawodów. 
Gratulujemy zwycięzcom !...czytaj więcej
CZUBEK GÓRY, CZYLI MOJA  TAKTYKA 
Po długiej lipcowo – wakacyjnej przerwie od karpiowania, kiedy to czas do maksimum był poświęcony rodzinnemu wypoczynkowi przyszedł moment na samotny relaks nad brzegiem wody. Wybór był bardzo prosty. Pragnienie potyczki z naturą wzięło górę i decyzja padła na dla mnie osobiście trudną technicznie wodę. Głęboka żwirownia z nielicznymi wypłyceniami....czytaj więcej 

                                                               SPALONA STREFA CISZY SPOTKANIE KLUBOWE  
Kilka wspólnie spędzonych dni, to był świetny czas na pozytywne rozmowy przy karpiowym stoliku i zabawę wspólną pasją, co kolejny raz utwierdziło nas, iż nasza obecna ekipa CTT to prawdziwi kompani z nad wody ! Żwirownia obdarowała nas wieloma karpiami, wspaniałe hole ryb, z lekką nutą sportowej rywalizacji. ...czytaj więcej
JEZIORO POLODOWCOWE - POWRÓT
To był powrót nad jezioro polodowcowe, nad którym w przeszłości spędzałem sporo czasu. Decyzja o wyborze miejsca nie była łatwa, zbiornik jest bardzo zarośnięty, zasiadka poprzedzona rekonesansem i wstępnym nęceniem okazała się bardzo ciekawa. To była druga zasiadka karpiowa z Robertem, kompanem z którym bardzo dobrze rozumiemy się nad wodą ...czytaj więcej 


SPOSÓB NA DUŻE KARPIE 
Kwiecień plecień co przeplata...i to przysłowie sprawdziło się w 100% na mojej wiosennej zasiadce. Pogoda szalała, raz słońce, raz deszcz, raz grad, ale co najważniejsze, od kilku dni wiał zachodni wiatr co na tej wodzie zawsze rokuje dobre żerowanie ryb. I tak też było. W pierwszą dobę w miejsca zanęcone drobnym pelletem i drobnymi całymi i pokrojonymi kulkami weszy mi ...czytaj więcej
                

                                                      CZAS NA NOWY SEZON 
Ubiegłe sezony odbywały się na zasadzie: "jak największe i jak najwięcej". Ta przerwa zimowa dała mi dużo do myślenia i doszedłem do wniosku,że taka zasada nie jest najważniejsza. Wiadomo, że każdy chciałby wyciągać tylko te największe okazy jednak ja w tym roku stawiam duży nacisk na obserwację, wyciąganiu wniosków i naukę, która mam nadzieję w przyszłości pozwoli stać mi się bardzo dobrym karpiarzem.           ...czytaj więcej 
EFEKTYWNE ŁOWIENIE Z MARSZU
Ważną kwestią jest odpowiedni dobór miejsca. Duże zaporówki i głębokie żwirownie potrzebują zazwyczaj więcej czasu, aby zwabić w nasze miejscówki karpie. Z racji tego, że czasu mamy mało, warto się skupić na niedużych jeziorach, gliniankach czy stawach, w których łatwiej jest zlokalizować ryby, a nasze szanse na oczekiwany odjazd są znacznie większe...czytaj więcej
JESIENNE ZMAGANIA - CATCH REPORT
Jesień, zdecydowanie najlepszy okres na karpiowe zasiadki, jeśli tylko pogodę trafimy w 
miarę stabilną, czyli bez ekstremalnych wiatrów, to takiej ciszy i spokoju nad wodą nie zaznamy o żadnej innej porze roku. Z racji tego, iż moja działalność związane jest z wędkarstwem i w sezonie jest dużo pracy, osobiście najwięcej czasu nad wodą spędzam własnie o tej porze roku...czytaj więcej